Αποστολέας Θέμα: Ερώτηση  (Αναγνώστηκε 6758 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος GL

  • New Member
  • *
  • Μηνύματα: 29
  • Φύλο: Άντρας
Re: Ερώτηση
« Απάντηση #15 στις: Αύγουστος 28, 2012, 01:16:52 πμ »
Well, αμα σου ελεγαν οτι το να πεφτεις απο τα 5 μετρα και να σκαρφαλωνεις 15 μετρα ειναι επικινδυνο τοσο επειδη εισαι μικρος οσο και επειδη εισαι αδυναμος για τετοια jumps, δε θα σε ενθαρρυναν να συνεχισεις να το κανεις και να το κοκορευεσαι στο forum.
(Αυτα τα post ειναι εκτος θεματος, οποτε ο,τι αλλο post κανεις και ειναι εκτος θεματος θα διαγραφεται.)

Μου φενεται δεν  καταλαβαινομαστε εδω περα... τεσπα δεν ασχολουμε  :-\

Εμείς μια χαρά καταλαβαίνουμε εσύ ώμος δεν λες να καταλάβεις. Εμείς σου λέμε συμβουλές για να μην τραυματιστείς η πάθεις οτιδήποτε άλλο και απλά μας αγνοείς.
Και όσο για αυτά που λέει ο emilboy έχει δίκιο και νομίζω ότι κάνει αρκετά χρόνια parkour και έχει κάποια εμπειρία για να σου δώσει συμβουλές  ;)

Αποσυνδεδεμένος Admiral Obvious.'

  • New Member
  • *
  • Μηνύματα: 3
  • Φύλο: Άντρας
    • -
Re: Ερώτηση
« Απάντηση #16 στις: Αύγουστος 29, 2012, 08:05:03 μμ »
Λοιπόν παιδιά είμαι από Ξάνθη είμαι μόνο 11 χρονών και έχω 1.60 ύψος. Ασχολούμε λίγο με το parkour. Συνήθως με την παρέα μου πάμε 1 γυμνάσιο και ανεβαίνουμε κεραμίδια. Το μεγαλύτερο ύψος που έχω πηδήξει και έσκασα με τα πόδια λιγύζοντάς τα είναι γύρω στα 5 με 6 μέτρα. Καλό είναι το ύψος μέχρι την ηλικία μου? ;D


Tα greeklish απαγορεύονται γι' αυτό γράφε με ελληνικούς χαρακτήρες.
Όχι. Δεν έχεις κάνει ούτε σοβαρό conditioning και το πιο πιθανό να μην είσαι καν στην ανάπτυξη. Σταμάτα να πηδάς από 5 μέτρα γιατί πολύ απλά θα γαμήσεις τα πόδια σου. Need I remind you, το manpower gap είναι γύρω στα 5 μέτρα.

Όσο για την γυμναστική κάνω συνέχεια ασκήσεις κιλιακών και έχω κοιλιακούς, κάνω βαράκια, κάνω μονόζυγο (έλξεις), κάνω push ups, πήγαινα 5 χρόνια μπάλα έχω χτίσει γάμπα.... τι άλλο θες?
Αρχικά, οι κοιλιακοί εκτός από το γεγονός πως είναι σχεδόν άχρηστοι μύες για ενδυνάμωση, δεν έχουν πολλά περιθώρια για υπερτροφία και μην νοιάζεσαι για αυτούς. Όσο για τους κοιλιακούς που έχεις, να ξέρεις πως δεν φταίει αυτό, αλλά το bodyfat σε εκείνη την περιοχή. Όποιος είναι genetically predisposed να μην έχει bodyfat στο συγκεκριμένο σημείο, πολύ απλά θα φαίνεται η γράμμωση.
Όσο αναφορά τα βαράκια, έιναι άχρηστα(δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τα πόδια και δεν γυμνάζουν μεγάλα muscle groups, καλύτερα να ασχοληθείς σε σοβαρό training(δεν εννοώ machine training αλλά free weight).
Τα push ups και οι έλξεις από την άλλη είναι καλή γυμναστική για αρχή, αλλά μετά από λίγο καιρό δεν κάνεις τίποτα άλλο από το να συντηρείς τον εαυτό σου.

πιος σου ειπε οτι ετσι μου λενε εμενα οι φιλοι μου?
Προφανώς, εφόσον λες πως πηδάς από 5 μέτρα και δεν έχεις σταματήσει ακόμα, σημαίνεις πως ποτέ δεν σου είπαν πως αυτό δεν είναι κατάλληλο για το conditioning σου.


Hack away at the unessential!

Αποσυνδεδεμένος Gtpk

  • New Member
  • *
  • Μηνύματα: 3
  • Φύλο: Άντρας
Re: Ερώτηση
« Απάντηση #17 στις: Σεπτέμβριος 02, 2012, 01:13:42 πμ »
@Admiral Obvious.

Δεν μπορούσα να το θέσω καλύτερα και να προσπαθούσα!

Αποσυνδεδεμένος dima.

  • New Member
  • *
  • Μηνύματα: 9
  • Φύλο: Άντρας
Re: Ερώτηση
« Απάντηση #18 στις: Σεπτέμβριος 12, 2012, 09:04:16 μμ »
Λοιπόν παιδιά είμαι από Ξάνθη είμαι μόνο 11 χρονών και έχω 1.60 ύψος. Ασχολούμε λίγο με το parkour. Συνήθως με την παρέα μου πάμε 1 γυμνάσιο και ανεβαίνουμε κεραμίδια. Το μεγαλύτερο ύψος που έχω πηδήξει και έσκασα με τα πόδια λιγύζοντάς τα είναι γύρω στα 5 με 6 μέτρα. Καλό είναι το ύψος μέχρι την ηλικία μου? ;D


Tα greeklish απαγορεύονται γι' αυτό γράφε με ελληνικούς χαρακτήρες.
Όχι. Δεν έχεις κάνει ούτε σοβαρό conditioning και το πιο πιθανό να μην είσαι καν στην ανάπτυξη. Σταμάτα να πηδάς από 5 μέτρα γιατί πολύ απλά θα γαμήσεις τα πόδια σου. Need I remind you, το manpower gap είναι γύρω στα 5 μέτρα.

Όσο για την γυμναστική κάνω συνέχεια ασκήσεις κιλιακών και έχω κοιλιακούς, κάνω βαράκια, κάνω μονόζυγο (έλξεις), κάνω push ups, πήγαινα 5 χρόνια μπάλα έχω χτίσει γάμπα.... τι άλλο θες?
Αρχικά, οι κοιλιακοί εκτός από το γεγονός πως είναι σχεδόν άχρηστοι μύες για ενδυνάμωση, δεν έχουν πολλά περιθώρια για υπερτροφία και μην νοιάζεσαι για αυτούς. Όσο για τους κοιλιακούς που έχεις, να ξέρεις πως δεν φταίει αυτό, αλλά το bodyfat σε εκείνη την περιοχή. Όποιος είναι genetically predisposed να μην έχει bodyfat στο συγκεκριμένο σημείο, πολύ απλά θα φαίνεται η γράμμωση.
Όσο αναφορά τα βαράκια, έιναι άχρηστα(δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τα πόδια και δεν γυμνάζουν μεγάλα muscle groups, καλύτερα να ασχοληθείς σε σοβαρό training(δεν εννοώ machine training αλλά free weight).
Τα push ups και οι έλξεις από την άλλη είναι καλή γυμναστική για αρχή, αλλά μετά από λίγο καιρό δεν κάνεις τίποτα άλλο από το να συντηρείς τον εαυτό σου.

πιος σου ειπε οτι ετσι μου λενε εμενα οι φιλοι μου?
Προφανώς, εφόσον λες πως πηδάς από 5 μέτρα και δεν έχεις σταματήσει ακόμα, σημαίνεις πως ποτέ δεν σου είπαν πως αυτό δεν είναι κατάλληλο για το conditioning σου.
..... λοιπον, εσυ τωρα που ξερεις τι ειμαι εγω και τι οχι? ξερο ατομο στο υψος και στα κιλα μου που δεν εχει σφιξει καθολου τους κοιλιακους του. Επεισης διαφωνω οτι οι κιλοιακοι ειναι αχριστοι μυες, με αυτους μπορεις να χιρειζεσε πιο εκολα το σομα σου.Οσο για τα βαριακια ειναι αρκετα καλι ενδυναμωση χεριων, μικρο το βαρος αλλα πολλες επαναλιψεις πχ εγο εχο δικιλα  και κανο πολλεσ επαναλιπσεις οποτε ειμαι μια χαρα :)

Αποσυνδεδεμένος Admiral Obvious.'

  • New Member
  • *
  • Μηνύματα: 3
  • Φύλο: Άντρας
    • -
Re: Ερώτηση
« Απάντηση #19 στις: Σεπτέμβριος 13, 2012, 09:04:47 μμ »
Παράθεση από: dima.
..... λοιπον, εσυ τωρα που ξερεις τι ειμαι εγω και τι οχι? ξερο ατομο στο υψος και στα κιλα μου που δεν εχει σφιξει καθολου τους κοιλιακους του. Επεισης διαφωνω οτι οι κιλοιακοι ειναι αχριστοι μυες, με αυτους μπορεις να χιρειζεσε πιο εκολα το σομα σου.Οσο για τα βαριακια ειναι αρκετα καλι ενδυναμωση χεριων, μικρο το βαρος αλλα πολλες επαναλιψεις πχ εγο εχο δικιλα  και κανο πολλεσ επαναλιπσεις οποτε ειμαι μια χαρα :)


Προφανως και δεν σε ξερω, μονο που απο το προφιλ που μας εδωσες, φαινεσαι λαπας και κυριως ηλιθιος(σε δικαιολογω εν μερει διοτι εισαι 11 χρονων).

Δεν ξερω αν τα γονιδια σου ειναι ευνοϊκα για αυτη τη δραστηριοτητα, αλλα με 5 χρονια ποδοσφαιρο και κυριολεκτικα αχρηστες ασκησεις δεν κερδιζεις κατι. Ισα ισα, απο αυτο που μας λες, ιδιως για τα βαρακια 2kg και τις πολλες επαναληψεις δειχνει την απολυτη αγνοια σου σε σχεση με την γυμναστικη.

Επιπλεον, σχετικα με αυτο που αναφερεις για τον φιλο σου, το βαρος σου δεν εχει καμια σχεση με το σωμα σου. Επαναλαμβανω, για να φαινεται η γραμμωση των κοιλιακων σου, πολυ απλα πρεπει να μην εχεις λιπος στην περιοχη.

Θελω να μου αναλυσεις την φραση "χειριζεσαι πιο ευκολα το σωμα σου.". Τι εννοεις;

Διαβασε να ξεστραβωθεις.

Useful links:
http://scholar.google.com
http://www.google.com

[spoiler]
... λοιπον, εσυ τωρα που ξερεις τι ειμαι εγω και τι οχι? ΞΕΡΩ ατομο στο υψος και στα κιλα μου που δεν εχει σφιξει καθολου τους κοιλιακους του. ΕΠΙΣΗΣ διαφωνω οτι οι κιλοιακοι ειναι ΑΧΡΗΣΤΟΙ μυες, με αυτους μπορεις να ΧΕΙΡΙΖΕΣΑΙ πιο ΕΥΚΟΛΑ το ΣΩΜΑ σου.Οσο για τα ΒΑΡΑΚΙΑ ειναι αρκετα ΚΑΛΗ ενδυναμωση χεριων, μικρο το βαρος αλλα πολλες ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ πχ ΕΓΩ ΕΧΩ ΔΥΚΙΛΑ  και ΚΑΝΩ πολλεσ ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ οποτε ειμαι μια χαρα :)
Sorry για το mini-modding, had to.
[/spoiler]

Προειδοποίηση: Πρόσεξε τους χαρακτηρισμούς σου.
Hack away at the unessential!

Αποσυνδεδεμένος dima.

  • New Member
  • *
  • Μηνύματα: 9
  • Φύλο: Άντρας
Re: Ερώτηση
« Απάντηση #20 στις: Σεπτέμβριος 15, 2012, 05:53:16 μμ »
Παράθεση από: dima.
..... λοιπον, εσυ τωρα που ξερεις τι ειμαι εγω και τι οχι? ξερο ατομο στο υψος και στα κιλα μου που δεν εχει σφιξει καθολου τους κοιλιακους του. Επεισης διαφωνω οτι οι κιλοιακοι ειναι αχριστοι μυες, με αυτους μπορεις να χιρειζεσε πιο εκολα το σομα σου.Οσο για τα βαριακια ειναι αρκετα καλι ενδυναμωση χεριων, μικρο το βαρος αλλα πολλες επαναλιψεις πχ εγο εχο δικιλα  και κανο πολλεσ επαναλιπσεις οποτε ειμαι μια χαρα :)


Προφανως και δεν σε ξερω, μονο που απο το προφιλ που μας εδωσες, φαινεσαι λαπας και κυριως ηλιθιος(σε δικαιολογω εν μερει διοτι εισαι 11 χρονων).

Δεν ξερω αν τα γονιδια σου ειναι ευνοϊκα για αυτη τη δραστηριοτητα, αλλα με 5 χρονια ποδοσφαιρο και κυριολεκτικα αχρηστες ασκησεις δεν κερδιζεις κατι. Ισα ισα, απο αυτο που μας λες, ιδιως για τα βαρακια 2kg και τις πολλες επαναληψεις δειχνει την απολυτη αγνοια σου σε σχεση με την γυμναστικη.

Επιπλεον, σχετικα με αυτο που αναφερεις για τον φιλο σου, το βαρος σου δεν εχει καμια σχεση με το σωμα σου. Επαναλαμβανω, για να φαινεται η γραμμωση των κοιλιακων σου, πολυ απλα πρεπει να μην εχεις λιπος στην περιοχη.

Θελω να μου αναλυσεις την φραση "χειριζεσαι πιο ευκολα το σωμα σου.". Τι εννοεις;

Διαβασε να ξεστραβωθεις.

Useful links:
http://scholar.google.com
http://www.google.com

[spoiler]
... λοιπον, εσυ τωρα που ξερεις τι ειμαι εγω και τι οχι? ΞΕΡΩ ατομο στο υψος και στα κιλα μου που δεν εχει σφιξει καθολου τους κοιλιακους του. ΕΠΙΣΗΣ διαφωνω οτι οι κιλοιακοι ειναι ΑΧΡΗΣΤΟΙ μυες, με αυτους μπορεις να ΧΕΙΡΙΖΕΣΑΙ πιο ΕΥΚΟΛΑ το ΣΩΜΑ σου.Οσο για τα ΒΑΡΑΚΙΑ ειναι αρκετα ΚΑΛΗ ενδυναμωση χεριων, μικρο το βαρος αλλα πολλες ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ πχ ΕΓΩ ΕΧΩ ΔΥΚΙΛΑ  και ΚΑΝΩ πολλεσ ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ οποτε ειμαι μια χαρα :)
Sorry για το mini-modding, had to.
[/spoiler]


δεν θα μπω στον κοπο να απαντησω σε ολα αυτα που εγραψες....οποτε ας παμε στο χειριζεσε ευκολα το σωμα σου.....καταρχας αμα εχεις γυμνασμενους κοιλιακους μπορεις να σικοσεις με πιο μεγαλη  ευκολια τα ποδια σου και  αυτο βοηθαει γενικα σε παρκουρ.Βασικα και να θες να αποφυγης τουσ κοιλιακους του γυμναζεις με το μονοζυγο  και τισ καμψεις

Αποσυνδεδεμένος Admiral Obvious.'

  • New Member
  • *
  • Μηνύματα: 3
  • Φύλο: Άντρας
    • -
Re: Ερώτηση
« Απάντηση #21 στις: Σεπτέμβριος 15, 2012, 11:11:19 μμ »
Dude.. ναι συμφωνω το abdominal muscle group εχει χρησιμοτητα εως ενα βαθμο π.χ οταν πηδας(προφανως ομως οταν πηδας δεν κοιτας να εχεις δυνατους abdominal muscles, κοιτας να εχεις δυνατα ποδια) αλλα η ενδυναμωση τους ειναι αχρηστη, ιδιως με την γυμναστικη που κανεις εσυ. Τα sit ups ειναι κυριολεκτικα μια απο τις πιο αχρηστες ασκησεις που υπαρχουν. Η ενδυναμωση σε αυτους κατα την διαρκεια της προπονησης ειναι αρκετη. Δεν χρειαζεται τιποτα αλλο.

To αν φαινονται ή οχι οι κοιλιακοι σου εξαρταται απο το αν εισαι αδυνατος στην περιοχη. Δεν προκειται ενας χοντρος ποτε να εχει 4 pack εκτος και αν πεθανει της πεινας. Υπαρχουν ανθρωποι πολυ απλα που εχουν ενα στρωμα λιπος πανω απο τους μυες και δεν ειναι τονισμενοι. Επισης, να αναφερω πως ουτε μπορεις να χασεις λιπος απο την κοιλια σου κανοντας καποια αχρηστη ασκηση οπως οι κοιλιακοι. Το spot reduction ειναι μυθος.

Θα κλεψω και κατι απο τον noxteryn,
Αν θέλεις να έχεις εντυπωσιακούς κοιλιακούς (six-pack και τέτοιες μαλακίες), το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να χάσεις λίπος. Δε χρειάζεται να κάνεις ούτε ένα sit-up. Ωστόσο, να ξέρεις ότι οι γυμνασμένοι κοιλιακοί είναι έτσι, όχι έτσι.
 ;)
Απλα να για να δεις την διαφορα μεταξυ γυμνασμενων κοιλιακων/ελλειψης λιπους.

Θα ηθελα να αναφερθω και σε αυτα που εγραψες σχετικα με τις πολλες επαναληψεις και τα δυκιλα. Για να μην πολυλογω, υπαρχουν 2 τυποι μυικης ινας(κυριως). Το fast twitch muscle fiber και το slow twitch. Τα fast twitch fibers ειναι αυτα που σου δινουν εκρηκτικοτητα. Μαντεψε! Θελεις πολλα κιλα και λιγες επαναληψεις(3-10 as a general rule). Σηκωνοντας το ανυπαρκτο βαρος των 2 kg 1000 φορες δεν κανεις απολυτως τιποτα, εκτος απο το να μετατρεπεις τους μυες σου σε μυες με αντοχη και λιγη δυναμη που δεν σηκωνει ουτε τον εαυτο του σε push up.

Ενα request, εχουμε μιλησει στο forum πολλες φορες για κοιλιακους, fast twitch και τα σχετικα. Ενα search με τον ορο sit up/κοιλιακοι ειναι αρκετο.

Για upper body μπορεις πολυ απλα να κανεις μονοζυγο μεχρι την μεση, πολυ πιο χρησιμο!
Hack away at the unessential!